Kampania Nescafe i Streetcom

Witajcie

Mój pierwszy wpis będzie o Kampanii Nescafé i Streetcom.

Dzięki stronie Streetcom.pl mam możliwość przetestować smakowitą nowość od Nescafé, czyli  NESCAFÉ 3in1 Choco Hazelnut. To idealne połączenie słodkiej, białej kawy o smaku orzechów laskowych i czekolady - coś w sam raz na jesienną porę.

W mojej paczce ambasadora dostałam: 3 torby kawy, które mam rozdać znajomym i sama wypróbować, przewodnik ambasadora i ulotki do rozdania znajomym.
Kawa Nescafé 3in1 dostępna jest w poręcznych, jedno porcjowych saszetkach idealnych aby móc zabrać je wszędzie ze sobą - do pracy, szkoły czy nawet do znajomych.

Po pierwszym wypróbowaniu kawa przypadła mi do gustu, chociaż jak dla mnie jest trochę za słodka. Ma idealne połączenie smaku czekolady i orzechów laskowych, dzięki czemu mam wrażenie, że nie piję tylko zwyczajna kawa. Wydaje mi się, że kawa ta zagości u mnie trochę dłużej, a już na pewno w momentach kiedy będę mogła ją zabrać wszędzie ze sobą.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kampania Refunder i Streetcom